Tuesday, April 13, 2010

Mahkota -

Mahkota - Terakhir Lirik

Untuk terakhir kali
Ku ingin bertemu
Memelukmu
Menjagamu
Meski aku tak akan pernah
Bisa lagi melihatmu
Cinta ini takkan hilang
Sampai mati kan ku simpan
Kerna hati ini tak mungkin bersatu
Menjalani cinta ini
Meski aku
Takkan pernahBisa lagi melihat mu
Cinta iniTakkan hilang
Sampai mati kan ku simpan
Meski aku takkan pernah bisa lagi
Melihat mu
Cinta iniTakkan hilangSampai mati kan ku simpan


terharu bila aku menghayati lagu ini..lagu yang amat menyentuh hati dan perasaan seorang aku yang penuh sadis..dan sudah pastinya, aku dedikasikan lagu ini untuk seorang dia yang telah menjadi milik org lain..milik sah yang sampai bila pun takkan mampu aku miliki....
seorang dia itu, ingin sekali aku bertemu, untuk kali terakhir agar aku simpan segala kenangan itu abadi sampai aku mati, tapi aku tahu sampai bila pun aku takkan mampu lagi untuk melihatnya...apatah lagi untuk memiliki cinta nya....dan yang pastinya, hati kami tidak akan bersatu kembali, walau sedalam mana rindu ku padanya, walau sekuat mana ingatan ku pada nya setiap hari, aku tahu, sampai suatu hari nanti, bila hayat ku telah tiada, saat itulah aku akn berhenti mengingatinya..

seorang dia, hanya Allah yang tahu kenapa hati ini enggan menyingkirnya pergi...
hari hari ku, aku menunggu, tapi aku tahu, dia takkan kembali,
hari hari ku, aku merindu, tapi aku tahu, rindu ku tidak berpenghuni,
hari hari ku, aku meratap, tapi aku tahu, ratapan ku sepi...
sesepi awan di malam hari, dan sekosong gurun pasir ..
maka itulah hati ku......untuk kali terakhir, maafkan aku kerana tak mampu melupakan mu

No comments:

Post a Comment