Tuesday, April 27, 2010

kengkawan

Assalamaualaikum..rasanya dah lama aku merehatkan jari jemari ku dari menaip idea dan coretan hati dalam laman ni..mungkin kerana masa yang pastinya...jumaat lepas aku menerima satu panggilan talipon dari seorang sahabat lama , olivia...rancak kami berbual, tetiba di pertengahan perbualan ada sebak dalam hatiku,maka tidak semena mena air mata aku berguguran...tapi tak pasti lak tangisan tu sebab aku rindu atau aku tetiba sensitif lak hari tu, tapi sedih gak sebab die sekarang mengajar kat ulu kapit, kawasan pedalaman 3...jauh tu nak sampai sekolah dier...mungkin jugak die lah jugak kawan aku suatu masa dulu...malam tu bile aku balik ke rumah, tetiba hati jadi sayu balik, rindu sangat pada sahabat sahabat masa belajar dulu terutamanya Epa, (padahal baru jer balik dari rumah aku minggu lepas), kakla, haizan, azeera, kerry, been dan semua nya...menangis pulak malam tu...entah kenape yer...ada masa rindu sgt nak melalui masa masa mcm waktu dlu....aku rindu kengkawan aku...sgt rindu....

No comments:

Post a Comment