Tuesday, April 27, 2010

MIMPI




assalamualaikum...
dari hari tu lagi aku nak tulis sstu tentang mimpi aku ni tapi tak tersampai lak tangan aku nih...sabtu 17.04.2010 , masa tu epa masih ada kat umah aku..sabtu tu hari epa akan balik ke kl setelah bersantai bersama aku selama seminggu...pagi sabtu tu jugak, celik je biji mata aku terus teringat pada mimpi aku..dalam mimpi aku tu, aku pergi tangkap ikan yang berada dalam anak sungai kat tepi rumah aku..sungai tu jernih sgt sampaikan ikan ikan tu boleh aku nampak dengan jelas..dan kerana dek kejelasan air sungai tu, aku dengan senang nya dapat tangkap ikan2 tu guna serampang...pas tangkap aku masukkan dalam basin...dan pagi tu, pagi lagi mak aku call aku dan sampaikan satu berita pada aku..aku tersenyum...alhamdulillah....

sepanjang hari tu aku tersenyum.....

selang seminggu lak, aku mimpi lagi...dalam mimpi tu aku bagitau mak aku, jangan sapu kat tempat tu sebab ada ular...aku nampak 3 ekor ular tedung..siap naik lagi kepala ular tu...pastu mak aku sapu gak, last2 ular tu menjalar, aku dan mak aku melompat ats meja..pastu datang lak makcik n pakcik aku...pas je aku bgtau kat diorang ada ular, "zapppp" ular tedung tu patuk betis aku......hahahhahahahha....

aku tersedar dan terus tersenyum...hmmmmmmmm...aku nak kawen ke ni??/
Ya Allah, mintak mintakla ada jodoh aku ni...
aminnnn

No comments:

Post a Comment