Tuesday, February 23, 2010

AKU DAN OLIVIA

Entah kenapa tiba tiba lak rasa nak uplode gambar aku dan oli..kami rapat sebab kami dulu mengajar kat Kolej yang sama, jadi rapat jugak sebab dok satu rumah..jadi rapat jugak sebab kami selalu luahkan masalah kami masing masing. Tapi sekarang, kami dah terpisah. Tapi alhamdulillah sebab dua dua kami dah dapat kerja gomen, dulu ngajar kat swasta jek. Cuma sekarang kami berbeza kementerian walaupun tugas nya sama, mendidik anak bangsa. Sekarang pun susah nak contact Oli, sebab nye die ada kat Ulu Kapit, sekolah ape ntah aku pun tak ingat. Kadang2 aku rindu kan oli, terutamanya bile tengah tensen..dulu kitorang selalu nyayi kuat2 dalam bilik aku, sampaikan salah seorang housemate aku ketuk pintu bilik sampai cakap, "Hoi, BUNUH DIRI.COM ker" ..hehehehhehehe..

Dan sekarang jugak Oli dah jadi Puan, baru je kawen beberapa bulan lepas.Itu pun, dengan bangganya aku yang kenen kan dia dengan suami dia sekarang..hehehhe..
Hari raya lepas pun oli datang rumah aku bersama adik2 die..terlepas jugak rindu aku..
mmm...entah, bila lah boleh jumpe lagi..

No comments:

Post a Comment