Tuesday, June 2, 2009

Keindahan


gambar ni aku ambik kat pantai damai baru baru ni...
sejuk mata memandang keindahan anugerah tuhan..
at least dapat jugak aku rehatkan otak, melupakan segala kesedihan dan kegundahan dalam hati..

indahnya ciptaan tuhan..alun derau laut yang mendinginkan, mendamaikan segala keresahan hati aku..mm..aku pun dah blur, aku tak tahu kenapa kepala hotak aku nih tak boleh nak proses perasaan aku sekarang....kadang kadang aku rasa aku ni macam bola, suka hati orang je nak sepak aku kemana mana...suka hati je nak lontar aku..padahal aku pun ada perasaan,...aku pun x pasti kenapa aku tak der kekuatan untuk bunuh perasaan yang satu ni...

Ya Allah ya tuhanku, berikan aku sedikit kekuatan untuk terus mencari kasih sayanng Mu...aku penuh kegundahan dalam menilai erti kehidupan..

Ya Allah..aku pun dah tak tahu apa aku tulis, aku dah tak boleh nak konsentrate pada apa yang aku buat..semenjak dua menjak ni, aku ibarat jadi orang yang lain, aku hidup dalam kesedihan, besar sungguh ujian dan dugaan Mu untuk ku Ya Allah..

Ya Allah, tak mampu rasanya aku berdepan segala rintangan ini..hikmah sebuah pertemuan masih belum ku temui jawapannya sehingga kini...hingga detik ini, aku masih belum pasti dimana paksi ku....

Ya Allah,

No comments:

Post a Comment