Monday, June 7, 2010

Mencari

Assalamualaikum..
Dah lama rasanya aku tak menulis kat blog aku...tetiba hari ni lepas membaca satu blog, aku tersentuh hati..sedih dan bercucuran air mata aku...baru sekarang aku temui jawapan di atas segala persoalan ku selama ini...menangis tatkala aku baca setiap luahan dalam blog tersebut...mungkin jugak sebab empunya blog itu berada dalam lingkungan yang dekat dengan aku...
Baru aku sedari satu hakikat, tapi untuk menemui hakikat dan jawapan itu, selalunya manusia menemani perjalanan mereka dengan pelbagai tanggapan..ada tanggapan yang baik dan juga ada tanggapan yang buruk..

Minggu lepas banyak kali aku hampir terlanggar org dan melanggar org..astagfirullahalzim...nauzubillah...semoga Allah jauhkan aku dari musibah....
pada masa yang sama aku terus mencari jawapannya, mungkin Allah mahu manguji aku..mungin Allah mahu melihat sejauh mana hatiku tetap kepadaNya...

No comments:

Post a Comment