Monday, May 24, 2010

keliru

Assalamualaikum..
Malamyang indah ini, terima kasih Allah kerana memberikan aku sedikit waktu lagi untuk menjadi penumpang di alam dunia Mu...Alhamdulillah, akudiberikan kesempatan untuk hidup di dunia pada hari ini...
sebulan lebih masa berlalu, aku ditinggalkan tanpa sebarang keputusan...kadang kala aku jadi keliru, apakah semua itu sekadar gurauan atau persendaan? ataukah aku cuma sekadar hentian?
telah aku berikan keputusan dan jawapan yang pasti, tetapi akhirnya aku yang ditinggalkan sendiri, bila aku mulakan langkah, segalanya tetap sama....maka tahulah aku tidak sepenuhnya diharapkan..maka bermula dari tarikh ini, detik ini, aku berjanji, aku takkan mulakan nya lagi...
terima kasih kerana memberikan harapan palsu untuk ku...terima kasih...

No comments:

Post a Comment