Friday, June 12, 2009

selamat malam, malam yang indah..(sedit terasa kepanasan walaupun kipas dah bunyi macam helikopter)...

hari ni aku di uji dengan sesuatu dugaan yang aku betul2 tak sangka, kebetulan aku ambik cuti tahunan hari ni,patutlah sepanjang hari ni, hati ku terasa tak sedap, tak sedap macam rasa makan yong tau fu makcik depan everrise...sepanjang hari kat rumah aku tak buat apa pun, yang pasti hampir 2o kali aku menyapu...

rupanya,.....dugaan tu datang..aku rasa nak marah ada, nak pitampun ada, tapi nak buat mcm mana, benda dah nak jadi, tapi yang tak best nya, aku pulak di katakan punca ...
hati yang baru nak ok, dah jadi sakit balik...

tapi sekurang kurangnya aku tahu semua ni adalah kerana kasih sayang Allah pada aku..Allah cuma nak meyedarkan aku tentang kealpaan ku selama ni...mungkin dalam 2-3 minggu ni aku sedikit jauh dari Nya...

No comments:

Post a Comment